Saturday, February 21, 2009

TERSISA, by minie band

ni lagu baru dari band minie~
ako follow segala kegiatan band ni
cume xberkesempatan lg untuk aku follow diorang perform mane mane gigs

lagu baru diorang ni best dowh!
layan je~
kat bwh ni cume lyric je
kalao korang nk dengar lagu diorg
ni link ke myspace diorg
da bukak tu add la skaly ye
&& support our local scene~


minie band
http://www.myspace.com/minieband




Segala padamu menghidupkan
Seluruh deria dan anggotaku
Tak bisa ku bayang
Andai kau tiada disampingku....
Sebelum tibanya akhir nafasku
Kauizinkanku persembahkan laguku
Agar aku bisa
pergi dengan tenang
Selamanya.....


Kau yang hilang dari sisiku
Meninggalkan aku keseorangan
Jauh...
Titisan air mata duka peneman setiaku
Kau yang jauh dari sisiku
Ku hanya meratap sedih batinku
Oh kamu...
Jenuh ku menunggu
Hadirmu menghabiskan sisa hidupku



Sebelum tibanya akhir nafasku
Izinkanku persembahkan hasratku
Agar aku bisa
pergi dengan tenang
Selamanya.....


Kau yang hilang dari sisiku
Meninggalkan aku keseorangan
Jauh...
Titisan air mata duka peneman setiaku
Kau yang jauh dari sisiku
Ku hanya meratap sedih batinku
Oh kamu...
Jenuh ku menunggu
Hadirmu menghabiskan sisa hidupku
yang hilang pasti kembali..

No comments:

Post a Comment